Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Heb je een klacht over een product? Wij willen dit graag zo snel en efficiënt mogelijk voor u oplossen. Volg daarom de onderstaande instructies uit wanneer je contact met ons opneemt:
- Stuur een e-mail
Mail je klacht naar: [email protected]. - Voeg duidelijke foto’s toe
- Maak duidelijke foto’s van het volledige product en van het specifieke probleem.
- Zorg ervoor dat de foto’s scherp en goed verlicht zijn.
- Lever de foto’s aan in png of jpeg formaat.
- Geef een heldere omschrijving
Vermeld in uw e-mail duidelijk wat de klacht inhoudt. Een gedetailleerde beschrijving helpt ons om het probleem snel te begrijpen en op te lossen. - Vermeld uw ordernummer of bon
- Geef uw ordernummer door, of
- Voeg een kopie van uw bon uit de winkel toe, zodat wij uw aankoop kunnen verifiëren.
Wij streven ernaar om je klacht binnen de kortst mogelijke tijd te behandelen. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via [email protected] of bel naar 0264423321
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.